fredag den 30. marts 2012

# DIY Summer Clutch























Jeg er ret vild med disse små tasker, som vil passe perfekt til alle småtingende, når man er ved stranden m.m. Man får virkelig stemningen af sommer, når man kigger på motiverne. Taskerne er fra Samudra, og koster omkring 335 kr.
Jeg er nu i den overbevisning, at man selv kan lave en. Jeg har derfor været på udkig efter noget stof med sommer- motiver. Det var dog svært at finde, indtil jeg var i HM's men afdeling, hvor de har fået nogle fede T-shirts, med motiver som jeg synes kan bruges. De koster omkring 50 kr. pr. stk, så det er en væsentlig bedre pris - og udover T-shirten, skal man kun bruge en lynlås.
Hvis man er heldig og ligge inde med en gammel Hawaii - skjorte, så vil den også være god at bruge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar