fredag den 30. marts 2012

# DIY - Neon

Her kommer et nemt og meget hurtigt DIY projekt. Da jeg var i Pieces, fik jeg en papirspose med noget seje neonfarvet hanke. Og det er jo en skam at lade dem gå til spilde, ved bare at smide posen ud. Derfor har jeg brugt den ene hank til at lave dette armbånd, som jeg synes kan pifte et hvert outfit op.
Det eneske man skal bruge er:

^ Bånd/silkebånd
^ Swarovski sten
^ Superlim - eller en anden form for lim

Jeg startede med at måle båndet op, så det passer rundt om håndledet. Når man har klippet båndet af, kan det være en god idé, at brænde kanten let med en lighter. På den måde forhindre man, at båndet løber. Derefter fandt jeg midten af båndet, som jeg rynkede lidt, hvorefter jeg limede stenen på. Hvis man bruger superlim, tager det kun få minutter før limen er tør, og armbåndet er klar til brug!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar