torsdag den 7. juli 2011

# Et lidt mislykket DIY projekt

Som jeg skrev om for noget tid siden, har jeg været ved at eksperimentere med at lave en clutch med 3D effekter. Og som en af jer huskede mig på, har jeg glemt at vise jer resultatet.
Det skal lige siges, at dette er første udgave og jeg derfor havde lidt begyndervanskeligheder. For det første, var der læder jeg brugte lidt for tykt. Det resulterede i, at det tog rigtig lang tid at få formen af saksen til at blive i læderet. For det andet så krympede læderet, så det ikke passede med bagstykket til clutchen. Og så fandt jeg også ud af, at jeg skulle have skyllet natronen ud af læderet igen. Læderet bliver nemlig ved med at være hvid-skjoldet.
Jeg skal på ferie i Tyrkiet om 14 dage, og dernede ved jeg, at man kan købe billigt tyndt læder. Så jeg vil give det en chance mere, nu hvor jeg ved, hvad jeg skal gøre anderledes.


1 kommentar: