søndag den 1. maj 2011

# Hvis jeg var millionær # 1

Som alle studerende, har jeg ikke så mange penge til tøj m.m. Men man kan altid drømme, om at eje nogle af de rigtig dyre flotte ting. Derfor kommer her nogle af de ting som jeg gerne ville eje hvis jeg var millionær :D
En rigtig flot og tidløs skuldertaske fra Mulberry. Det er sådan en taske, som jeg ville kunne bruge i mange år, uden at blive træt af den. Kan købes på mulberry.com.

Jeg ved godt man ikke behøver at være millionær for at eje sådan et par Aviator solbriller fra Ray Ban. Men jeg er rigtig god til at smadre eller på anden måde få mine solbriller til at forvinde. Så sent som i dag, glemte jeg et par solbriller i 7-Eleven (kom dog i tanke om det inden mit tog kørte, så har fundet dem igen)
Ruskinds jakke fra Ralph Lauren Black Label. Kan købes på Net-a-porter.com. Den er bare fed - så er der ikke så meget mere at sige.

2 kommentarer:

  1. hahahahah! din løgner. du har røven fuld af penge Laura ;)

    SvarSlet
  2. Men jeg er jo ikke millionær :D

    SvarSlet