søndag den 10. april 2011

# Modemekka

I lørdags var jeg en smut i Aarhus og besøge en veninde. Vi havde besluttede at tage hen til Modemekka, som bliver afhold denne weekend. Modemekka er en event, hvor der kommer en masse forskellige mærker og sælger. Det er alt lige fra tøj og sko til make-up og hårprodukter. Og alt er meget billigere end i butikkerne. Jeg fik dog ikke købt så meget, da der var frygteligt mange mennesker! Men her er hvad der kom med mig hjem.


Hmm... ved godt det nok ikke lige er årstiden til at købe striktrøjer, men denne her er rigtig pæn og så var den billig!     Strik fra Sparkz  

         Læderpung som er god når man skal i byen. Jeg har allerede brugt den, da jeg var til Fallulah koncert.                              Pung fra Octopus.

Som jeg skrev om for nogle dage siden, ville jeg gerne finde et par sendaler i plast her til foråret. Og her er de. Skoene er fra Robber Duck, og er en kollektionsprøve. De skulle dog komme i butikkerne til sommer. De var både i sort/hvide og i pink.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar